14 april 2011

Längta

Hej!

Visst blev det solsken idag.

Ska bara till sjukhuset sen och efter det blir det trädgårdsfix. Vad som hör till den underbara våren är även drömmar och längtan till sommaren...man fixar i trädgården och planerar inför sommaren. Idag ska ni få se lite gammla trädgårdsbilder jag hade liggande i datorn. Detta år gick blommorna i rött och blått men i år funderar jag på ljusrosa, blått och vitt.

På altantrappen stod mjölkkanna och zinkbalja fyllda med blomster.

Sten i massor är min dröm i vår allt för stooora trädgård.

Stenmuren jag lade upp till mina kryddor.
Pionknopparna är såå stora.
Trätunnan i sliten grön nyans.

Åsså får vi inte glömma att fåglarna behöver badas.


Ha en underbar torsdag i solen.

Kram

1 kommentar:

  1. Maria Morénapril 26, 2011

    Jättefina bilder på ditt fina hem, älskar allt vitt och mycket sten som du placerat i din trädgård.

    SvaraRadera