23 januari 2012

Ostylat

Hej!
Hoppas er helg varit skön.

Jag tycker den här tiden mellan
jul och vår är så trist på nått vis.
Det är avskalat och grått i inredningen och
jag väntar bara på att få plocka fram
vårfärger på kuddar, skära ner pelargonerna som
 övervintrar i källaren, tvätta alla gardiner och vårstäda.
Jag längtar efter sol, fågelkvitter och dropp från taken.
Hmm...visst är det härligt att drömma sig bort ibland.

Jag bjuder på bilder (helt ostylat) från köket.



Urban har gjort X-dekoration på vitrindörren.




Köksön ångrar vi inte en dag att den blev byggd.
Där står jag när jag förbereder
mat och bakar med barna.


Jag såg i en tidning att dom hade tagit
gammla fönster med spröjs som vitrinluckor och
bara jag finner några med rätta
mått så ska köksluckorna bytas ut.


Ha en fin vinterdag.

Kram/Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar