17 maj 2011

Hallen

Gokväll!

Två inlägg idag...inte illa va? Jag har inte alls hunnit gjort allt jag tänkte mig idag för att Mira inte varit på det bästa humöret. Grinig och mammig hela dagen. Dessutom har jag haft en hund som gjort sina behov inomhus idag...usch.

Imorgon blir nog en bättre dag då vi ska till stan hela familjen för ännu ett läkarbesök för Emil. Denna gång ska synnerven kontrolleras så att den inte finns något tryck från hjärnan. Han har ju faktiskt varit blind på ett öga som gått helt tillbaka. Nog om detta...

Nu ska ni få se bilder från vår hall jag tagit idag.

Välkommen!



Trappen upp ska verkligen verkligen bli vit en dag.


En gammal dörr med smidda spikar. Texten ovanför gjorde jag lite slarvigt men ok för ca ett år sen.




Pelargon i trappfönstret.



Barnens krokar och korgar i deras höjd.




Där inne skymtar mitt arbetsrum/datarum där jag syr och bloggar.


Nyckelskåp som jag fick av maken i julklapp. Han vet vad jag gillar allra mest.



Ha en trevlig kväll.

Kram

1 kommentar: