27 juli 2011

Liten tripp

Hej!
Härligt väder vi har fått tillbaka.
Taket blir klart idag och Urban har lite
semester kvar så då blir det fiske och bad med barnen varje dag.

Igår tog vi oss en ledig dag med barna och besökte
Mariebergsskogen. Det behövde vi alla.
Emil var så glad.

Barnen tittar nyfiket på en gris.


Mira lite försiktig vid getterna.


All denna vackra miljö ger mig inspiration.



 Humle klättrar på stören. En idé jag fick till vår trädgård.


Mira tittar nyfiket på höns.


Jag och barnen.




Urban och Emil.


Barnens mormor var med hela dagen.


Vi hade en riktigt mysig dag.

Jag hann in en sväng på myrorna och ska
 visa er en annan dag på mina fynd.

Kram
Caroline

1 kommentar:

  1. Vilka ljuvliga bilder!
    Ni hade i alla fall jättefint väder! Vi var iväg förra veckan och då hade vi mindre tur. :P

    SvaraRadera