4 juni 2013

Flickrum


 
Stativ till alla prinsesskläder har min far svetsat ihop av
Ikea gardinstänger.

 
Loppisfyndad byrå och pigtittare. Kanin i form av sparbössa.

 
Prinsessan på ärten Maleig, vagga till maleigkaninerna är
köpt på loppis :)
Samlingen av Maleigmöbler och kaniner m.m börjar
bli riktigt stor. Det ska jag visa en annan dag.

 
Gokväll!!
 
Hoppsan...det senaste inlägget jag gjorde hade samma bilder sedan
tidigare inlägg. Så det kan gå när man har bråttom :)
 
Idag fotade jag Miras rum som jag känner jag inte får den där
perfekta känslan i. Kanske är det för att det är lite målning och
ett fint skrivbord som fattas.
Lite småpiff som ett nytt överkast m.m ska också handlas.
Nu ska jag gosa ner mig i sängen och
nytvättade täcken och kuddar.
 
Kram/Caroline
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar