1 augusti 2011

Augustikväll

Hej!

Vilket varmt och skönt väder vi har. Riktigt sommarväder.
Vi har hunnit med mycket under helgen.
Badat och fiskat i båt m.m
Jag tror värmen tog ut mig totalt (slarvat med drickandet)
så idag fick jag ligga halva dan och sova med värsta huvudvärken.
Jag sa till Urban förut att jag tror det skulle bli mycke
bättre om jag fick en stor schweizer nöt kaka ;)

Jag har orkat mig med på en liten badtur med
 barna i eftermiddag och sen ut och fota lite från
köksträdgården innan allt blommat över.



Vackraste luktärt.


 Pionvallmon som blommat över och har sina fina frökapslar kvar.


Salladen är så grön och fodig.


Fågelbadet jag gjorde för nån vecka sedan.


Hela kökslandet doftar helt underbart nu av alla blommor och krondillen.
Potatisen har vi provsmakat...mmmm.
Morötterna och sockerärtorna är bamsestora.

Ha en fin fin kväll.
Jag ska se om jag får nån chokladkaka sen ;)

Kram
Caroline

1 kommentar:

  1. Hej Caroline!
    Kikar in hos dig ganska tätt =)
    Men jag är urusel på att lämna komentarer!
    Först vill jag säga att du tar jätte fina bilder,
    och jag önskar att jag hade dina gröna fingrar.
    Hoppas att du mår bättre,
    och att du fick din önskade kaka =)
    Forsatt trevlig kväll!
    Kramisar Erika.

    SvaraRadera