22 augusti 2011

Rökt

Hej!
Hoppas er helg varit skön.
Min har varit helt klart bra.
Lördag med en massa loppisfynd och bärplockning.
Söndag rensade jag bären sen gick jag och Emil
hand i hand till skogen för att plocka svamp.
Vi fann ganska bra med trattkantareller.
Senare kom far med regnbåge som
han rökte...underbar middag :)
På kvällen kom far till Urban med en
stor kasse med vanliga kantareller.
Så snällt :)

Far röker regnbåge:



Oemotståndligt gott!!!



Idag gör Emil sin första dag på dagis.
Känns både sorgligt och kul för hans skull.
Som han har längtat...

Nu ska jag ställa mig i köket och rensa sista svampen.
En del svamp torkar jag och en del ska förvällas.
Vad gör ni med svampen ni plockat??

Kram
Caroline

1 kommentar:

  1. Jättefin blogg och underbara kort! Det ger en verkligen inspiration. Roliga tips och idéer :) Lycka till! /Emma

    SvaraRadera