30 november 2011

Salen

Hej!!

Bilder på den färdiga salen :)
Jag är helnöjd med färgval och lösning :)


Sett från hallen...en linnegardin vid dörren.


Lampan sydde jag själv av en ful billig skärm fyndad på loppis :)



Lite lagom julpyntat.


Och tv-skåpet som många frågat om hur det gick med.
Jag fixade att snickra allt själv utom
 fönsterdörrarna som var tvugna
 att breddas för tv:n skulle gå in....


Dörren till köket. Myssäck som
barna älskar att ligga i framför tv:n.


Fönstret mot hallen.
Där tror jag månbordet ska flyttas
när granen ska in och kläs.


Ha det gått så ses vi snart igen :)

Kram
Caroline

3 kommentarer:

  1. Ljuvligt! Så skönt att få iordning :)
    Hoppas allt är bra med er. Här hemma njuter jag av advent! Myser & pysslar :)

    Kram Katarina.L.

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!
    Roligt att se dig igen igår!
    Och att kameran tillät dig att blogga igen =)
    Saknat dina inlägg massor!
    Blev super fint hemma hos er,
    måste vara roligt att vara en "händig" familj.
    Jag får ångest bara jag tänker på en pänsel,
    duger inte ens till det =)
    Önskar dig & barnen en fortsatt trevlig dag!
    Kram Erika!

    SvaraRadera
  3. Hej. Jag måste säga att du har det jättefint i huset,önskar att jag hade ett hus nu. Vilken fint vit bord. Vart har du köpt det!!!

    Ha en bra kväll!!!!!
    Kram Maria.B

    SvaraRadera