25 september 2011

Vardagslyx

Vardagslyx från Gripsholm


Jag gillar det fräsha och ljusa :)



Smart med knappar som håller det på plats :)


Hej!!

Har ni det bra??
Jag har varit dålig på uppdatering här på bloggen.
Jag har sååå mycket omkring mig just nu känner jag.
Vi håller på att byta ut allt i badrummet (utom kakel och klinker),
Emil har varit på sista besöket hos barnpsykolog och nu
väntar jag och Urban på ett sista besök för
 att få svar på alla tester och utredningen hon gjort.
Vi har fått ett preliminärt svar iallafall och det var både
svar vi hade räknat med att få men
även nått vi inte alls haft tankar om.
Det gör att energin går till alla tankar omkring detta känner
jag men det måste bli bra i slutändan för Emil.
Det är huvudsaken att han får det så bra som möjligt.

Nåväl...

Det blev en hel del inköp när vi ändå var till stan.
Ny toalett, tassbadkar, handfat, kran och badrumsinredning.
Ni ska få se badrummet en annan dag.

Vi unnade oss även lite vardagslyx och köpte
Gripsholm sängkläder...helt fantastiskt underbara.
Jag tänkte byta ut alla gammla sängkläder mot
Gripsholms då och då...dom är ju rätt dyra.
Nu har både vi och Emil en omgång iallfall.

Ha en fortsatt fin söndag.

Kram
Carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar