12 december 2011

3:e advent

Hej!!
Hoppas ni hade en trevlig 3:e advent.
Det hade vi.
Mys med barna och plock i allt vi
 var och köpte på Ikea på lördag.

Barna äter mysig frukost.


Stolarna var en del av inköpen och jag är riktigt nöjd :)



Trälåda jag gjort en gång i tiden till adventsljusstake.

Hoppas ni får en fin dag.
Jag ska försöka få tag på luciaklänning till Emil för
imorrn tidigt nalkas luciatåg på förskolan.

Kram
Caroline

Ps. som ni ser hackar kameran och går men tar tyvärr inga bra bilder.
kanske kanske jag varit snäll och tomten kikar förbi med en på julafton ;)

2 kommentarer:

  1. Mysig frukoststund :)

    Fin adventslåda du gjort.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Caroline!
    Fin din blogg blev med nya vinter bilder!
    Och grattis till viktnedgången,
    ser att det hänt endel =)
    Min sambo hittade ett par gamla jeans som var mina i sin garderob under helgen.
    Hamnade nog fel i flytten.
    OJ,vad jag längtar efter att få dom på mig!
    Men nu är det inte länge kvar...
    Mysigt ni har det på bilden.
    Sköt om er/varandra!
    Kram Erika.

    SvaraRadera