20 december 2011

Julfin

Hej!!
Förstår att ni alla håller på att julstöka för fullt.
Jag är inte klar än på ett tag.
Flera paket ska slås in, på torsdag ska granen kläs och
 huset skuras och på fredag ska det julhandlas,
griljeras skinka, koka knäck, garnera tårta m.m..
...och vi får ju inte glömma uppersittarkvällen med bingolotto :)

Jag har iallfall köpt mig nått alldeles extra att ha på mig iår.
Jag bara "råkade" köpa den.
En Odd Molly omlotttunika...som jag fullkomligt älskar.
Klart jag måste få va lite extra fin när vi nästan alla
syskon och föräldrar samlas för en gång skull iår och ska fira jul.
Jag är lycklig!!



Finaste spetsvolanger.



Denna kommer bli fin som klänning till sommaren också med en underklänning under :)

Håll utkik...vårt hem i julskrud kommer snart visas här på bloggen :)

Kram
Caroline

1 kommentar:

  1. Ååå... En tunika "to die for" :) Jättesnygg blir du på julafton :)

    Goo Jul på er, kram KatarinaL.

    SvaraRadera