28 maj 2013

Åh underbara maj




 
Hej på er!!
 
Hoppas er vecka har varit bra.
Min har varit mest orolig och är ännu.
Vi kom hem idag från sjukhuset.
Det gör så ont i ett mammahjärna när ens barn blir sjuka.
Särskilt när det är en allvarlig sjukdom som vår son drabbats av.
Just nu tar vi en dag i taget och vi får se hur länge vi får vara hemma.
 
Vi kom hem till en vacker trädgård i full blom.
Åh om man kunde stanna tiden nu och bara få njuta av
 alla fina blickfång och dofter naturen bjuder på.
Jag kände jag var tvungen att skynda mig fota
äppelträdet vid vårt kaninhus.
Där har jag även ställt parkbänken jag målade vit i vår.
En önskan jag har i trädgården är mera lummigt växtsätt
och många gamla växter.
Vi har en stor trädgård men med tiden ska det bli så.
 
Ha en fin kväll.
 
Kram/Caroline
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar