3 maj 2013

Inspiration

Hej!!
Det har blivit maj och vi håller på med diverse olika projekt nu.
Det är otroligt kul att få planera, fixa, tänka om och utföra.
Det som saknas är värmen men under helgen har jag beställt sol och värme :)
 
Vi har ett stort timrat hus på gården med anor från slutet av 1800-talet.
Vi har det att förvara en massa möbler m.m i.
Det är riktigt stort och jag har många planer för det.
Ena delen har jag börjat med och igår flyttade jag ut allt.
Nu står det tomt och vi ska fortsätta under helgen med att sätta in fönster för
 att få maximal ljusinsläpp.
 
Färgskalorna jag kommer använda mig av i inredningen som jag fått
inspiration av är från Miras favoritskor.
Pastellgröna :)
 
Återkommer med mer om detta :)
 
 


Ha en riktig mysfredag alla vänner
Kram/Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar