12 maj 2013

Galet med porslin

Hej hopp!!
 
Solsken...regn och solsken. Så är vädret här nu i alla fall.
Igår var vi ute hela dagen och fixade och piffade till
våra nya husdjur som jag ska visa snart här på bloggen.
 
Nu till nått helt annat...jag är tokgalen i
porslin och jag älskar att gå omkring på
loppisar och köpa gammalt porslin.
Jag har hela skåpet i matsalen fullt och
även skåp i köket.
Nu skulle jag behöva spana lite efter
porslin till vårt utekök på altanen som vi iår har
gjort en aning större.
Sen har jag nog köpstopp ett tag.
Det börjar bli galet mycke och framför allt udda :)
 
Här är skåpet i matsalen.
 
 
 
Vackra detaljer.
 
 
 
Nu under vår/sommar blir det mest
blåvitt porslin som dominerar.
I trälådan har jag stora linnedukar.
Mängder av vackra skålar till sommarens
grillröror :)

 
Nu ska jag åka och göra nått som jag inte alls gillar...
Storhandla. Ack så nödvändigt men inte nått jag jublar över.
 
Ha det gott!!
 
Kram/Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar